Abluka Alarm 3 Adam (ft. Anıl Piyancı) Şarkı Sözleri

Abluka Alarm 3 Adam (ft. Anıl Piyancı) Şarkı Sözleri
Anıl Piyancı:
Kanalı kapa sesi aç Anıl yeni bir vizyon
Dilimde kafiyeler rapim ilizyon
On üç yaşına gelince bebe benimi dissliyon
Kimileri showroom da gerilim istiyo

Ama ben keyfi on numara yerinde takılan adam
Kimisi barınamadan triple tanınamadan
Bozulur morali takılamadan defolup gider
Hiphop okuluna yazılamadan

Yani rap kara tahtada beyaz tebeşir
Hocamız derste değil bitiyo birazdan işim
Bende çıkıyorum yaratıp biraz değişim
Burası Türkiye kısıtlanır her an erişim

Kafanı açık tut yapman gereken bu
Piyancı getirdi bak bin dereden su
Çıkarmak istersen illede mevzu
Çıkar ama yerinde inlemeden dur

Nakarat:
Beni çekip koparın hadi bu rüyadan
İleri git biraz çekil dünyamdan
Ruhumuz anlatır her hali
Dinle bak karşında üç adam

Savaş Tancuay:
Beline emanet koyan her genç tatar
Saat 12 bu espri diğer güne şaka
Gülüşelim ömrümüzün yettiği kadar
Ama kerize şöhret verirsen alayını satar

Egoist suratına parafin
İki efes extra da olur jötemlik babacım
Suyunuda iyi koy bacım azcıkta banalım
Bol kepçeyse yalanın birazcık öpücem

Al benim külümü savur rüzgara
Karadeniz’den Ege’ye of deli manzara
Anıl p. punch A2 new track yalarım
Sesi aç kulağına yoksa matkapla dalarım

Despotun teki sözü sevilmez biridir o
Yalan makinasınıda kandırır puşt
Nağmerte boyun eğme geleceğin tuş
Deştikçe kabahatini kokusu bi leş

Nakarat:
Beni çekip koparın hadi bu rüyadan
İleri git biraz çekil dünyamdan
Ruhumuz anlatır her hali
Dinle bak karşında üç adam

La Edri:
Enine boyuna düşün zaman akışını
Ve peşine takılıp hadi gide gele alış
Seviş dur kendinle demedin derdim ne
Düşünce dünyamız iki üç kelime

Ölesiye seviyor biri öteki veresiye
Tv de rant aşk sex ve polisiye
Gerisin geriye hep gidiyor algın
Götü büyük yaptık bak çok yattık kalkın

Sil ve çek popunu hiphopa yer açın
Müzik yapılmakta hala yemek için kaşarı
Hiç değilim aşırı sus bu da rap açılımın
Umrumda değil benim eriyişi kaşarın

Düşündükçe büyüdü kanadım
Uçup özgür olmak istedikçe maalesef kanadı kanadım
Yeni bir yol aradım hepsi kapalı
Özgürlük ukte kapanmayan yaradır

Nakarat:
Beni çekip koparın hadi bu rüyadan
İleri git biraz çekil dünyamdan
Ruhumuz anlatır her hali
Dinle bak karşında üç adam

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.