Kazım Alkar-Elleri cebinde



Elleri cebinde sözleri

Elleri cebinde halı perişan
Elleri cebinde halı perişan
Bir garip görürsen beni hatırla beni hatırla
Feleğe kahretmiş her gün ağlayan
Bir garip görürsen beni hatırla
Feleğe kahretmiş her gün ağlayan
Bir garip görürsen beni hatırla

Hayatta gülmeyip her gün ağlayan
Hayatta gülmeyip her gün ağlayan
Dermansız derdine derman arayan derman arayan
Üzeri dikenli otlar bağlayan
Bir mezar görürsen beni hatırla
Üzeri dikenli otlar bağlayan
Bir mezar görürsen beni hatırla

Ümidi hayatta kaybolup sönen
Ümidi hayatta kaybolup sönen
Neşesi acıya eleme dönen eleme dönen
İnleye inleye ölmeden ölen
Bir mecnun görürsen beni hatırla
İnleye inleye ölmeden ölen
Bir mecnun görürsen beni hatırla

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.