Oğuz Yılmaz-Zalim gurbet



Zalim gurbet sözleri

Ekmeğimi çekem yoksa suyumu
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Unutturdu vatanımı yurdumu
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu bu ayrılık
Unutturdu vatanımı yurdumu
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu bu ayrılık

Sıladan gideli hayli oluyor
Umut çiçeklerim bir bir soluyor
Siyah saçlarıma aklar doluyor
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu ayrılık
Simsiyah saçıma aklar doluyor
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu ayrılık

Garip gönlüm derki hakka ganiyim
Bize haktan geldi kime ne deyim
Kaptanı kaybolmuş batık gemiyim
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu ayrılık
Kaptanı kaybolmuş batık gemiyim
Öldürecek beni beni bu zalım gurbet
Ah bu ayrılık

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.