Seyfi Doğanay-Bacımsın



Bacımsın sözleri

İnce bir selvi ye benziyor boyun
Meleği çatlatır o güzel huyun
Çekinme karşımda rahatça soyun
Bakarsam namertim artık bacımsın
Bakarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın
Çekinme karşımda rahatça soyun
Bakarsam namertim artık bacımsın
Bakarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın

Bundan sonra elim değmez eline
Dokunmam zülüfün bir tek teline
Seninle evlilik nedir benim neyime
Çıkarsam namertim artık bacımsın
Çıkarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın
Seninle evlilik nedir benim neyime
Çıkarsam namertim artık bacımsın
Çıkarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın

Hasretini içimde açsa da yara
Bu gönlüm uğrasa her gün efkara
Yokluğuna kızıp bir tek sigara
Yakarsam namertim artık bacımsın
Yakarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın
Yokluğuna kızıp bir tek sigara
Yakarsam namertim artık bacımsın
Yakarsam namertim artık bacımsın artık bacımsın

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.