Abluka Alarm Bitmedi Gitti Sorunlar Şarkı Sözleri

Abluka Alarm Bitmedi Gitti Sorunlar Şarkı Sözleri
La Edri:
Günaydın sevgili tatlı kedim (melodi)
Balkona çıkmalıyım eşlik et bana
Bir fincan kahve bir kaç dal sigara
Umrumda değil kimse ve de dünya

İnsanlar bencil ve kalbi çiğ
Demlendi seninle ruhum bil
Ben değiştirmek istedim her şeyi
Ne varsa eskiye ait ve kendimi

Yine de yeni bir yol ve geri dönüşü yok
İnsan üzüldükçe mutluluğa erişiyor
Gülüşün değişiyor hayatla eş değer
Bir kapı kapaTıp diğerini aralıyor

Sevmek bir serüven git ve gel
Ve bazen yorucu durup nefes al ve ver
Gül ağla kendinle delirdim belkide
Diyesin geliyor içindeki her sese

Neyse ne de yaşa gönlünü
Gelişi gibi bitişide kısa ömrünün
Hayat bir kördüğüm söverek çözdüğün
Bu da bir döngü belki bugün son düğüm

Nakarat:
Bitmedi gitti sorunlar
Bırak dünü bana yarını hatırlat
Dünya dönüyor inatla
Bir de biz inansak değişir inan bak

Savaş Tancuay:
Kıvrak hayatın kıvrak elleri
Zamanın mektebine sövmüş gençlerin sokakta barbut sesleri
Taverna müziklerine ait kız hayalleri
O zengin dilenci biraz kederli

Çamurlu bir masal ardı arkası karanlık oğul
Terazisi eğri ve de adaleti yanlış
Düşlenen tümüle bir bahar oysa belki bir yaz
Ancak umut mevsimi kıştan haz almış

Ateşli kazanlar var içinde kaynayan insan
Sevenler var ilişkimiz tamamen korsan
Yanıltır sevdiklerin biraz hayattan kopsan
Bağışı yok gönüllerin sadece söyledim

Şimdi günün çeyreğinde zaman hakim önümde
şikayetçi var yazdıkları mutsuz diyorlar
Evet gözümde damla yaş itiraf ediyorum
İlkbaharı ben öldürdüm boynumu eğiyorum

Nakarat:
Bitmedi gitti sorunlar
Bırak dünü bana yarını hatırlat
Dünya dönüyor inatla
Bir de biz inansak değişir inan bak

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.