Fikret Ak-Çok sevdim suç benim



Çok sevdim suç benim sözleri

Dokunma arkadaş bu gün tek kalayım
Açma gönül yaramı kurbanın olayım
Gözlerin bulut mu yağmurmu kuruttu
Sevgiler yalanmış gitti de unuttu
Sevgiler yalanmış gitti de unuttu

Çok sevdim, suç benim vefasızmış bilmedim
Öyle bir vurdu ki yaşamam zor benim
Çok sevdim, suç benim vefasızmış bilmedim
Öyle bir vurdu ki yaşamam zor benim
Zor zor yaşamam zor benim
Yaralı gönlümün sebebi yâr benim

Her şeye darıldım gül gibi kırıldım
Bir resim bıraktın her gece sarıldım
Gözlerin bulut mu yağmur mu kuruttu
Sevgiler yalanmış gitti de unuttu
Sevgiler yalanmış gitti de unuttu

Çok sevdim, suç benim vefasızmış bilmedim
Öyle bir vurdu ki yaşamam zor benim
Çok sevdim, suç benim vefasızmış bilmedim
Öyle bir vurdu ki yaşamam zor benim
Zor zor yaşamam zor benim
Yaralı gönlümün sebebi yâr benim

Söz-Müzik : Yunus Taşkın

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.