Tüdanya-Canımdan can iste



Canımdan can iste sözleri

Bir gönül nedirki senin uğruna
Canımdan can iste ömrümden ömür
Yeterki sev beni anla hep böyle
Canımdan can iste ömrümden ömür
Canımdan can iste ömrümden ömür

Bir gönül nedirki senin uğruna
Canımdan can iste ömrümden ömür
Yeterki sev beni anla hep böyle
Canımdan can iste ömrümden ömür
Canımdan can iste ömrümden ömür

Dünyayı versem de senin için az
Hiç bir şey aşkıma bedel olamaz
Dünyayı versem de senin için az
Hiç bir şey aşkıma bedel olamaz
Sen böyle sevdikçe etmem itiraz
Canımdan can iste ömrümden ömür
Canımdan can iste ömrümden ömür

Sen verdin gönlüme bu mutluluğu
Seninle buldum ben bu huzurumu
Aşkınla anladım var olduğumu
Canımdan can iste ömrümden ömür
Canımdan can iste ömrümden ömür

Dünyayı versem de senin için az
Hiç bir şey aşkıma bedel olamaz
Dünyayı versem de senin için az
Hiç bir şey aşkıma bedel olamaz
Sen böyle sevdikçe etmem itiraz
Canımdan can iste ömrümden ömür
Canımdan can iste ömrümden ömür

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.