En İyi 50 Türkiye (spotify) Nisan 2022 indir

En İyi 50 Türkiye (spotify) Nisan 2022 indir

İÇİNDEKİLER

UZI - ARASAN DA
Lvbel C - GELMEZSEN GELME
Reckol - Feragât
Canbay & Wolker - Leylim Yar
UZI - PAPARAZZI
Kalben - Yara
Lvbel C - GÖNDER GELSİN
Montiego - Yallah
Sefo - Affettim
Reckol - Benimle Gel
Ati - FESTİVAL
Can Koç - Gökyüzünü Tutamam
Lvbel C -  NUMARA
Diyar Pala - Anla
Harry Styles - As It Was
Madrigal - Seni Dert Etmeler
UZI - CINDY
Rei  - Ah Canım Sevgilim - Demo
Berk Baysal - Yaralarını Ben Sarayım
Dolu Kadehi Ters Tut - Gitme
UZI - Umrumda Değil
Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
Semicenk - Düşer Aklıma
No. - Yarım Kalan Sigara
Dolu Kadehi Ters Tut - Hiç İyi Değilim
EDIS - Arıyorum
Elley Duhé - MIDDLE OF THE NIGHT
Organize - Gözler Yalan Söylemez
Güneş - Suçlarımdan Biri
Evdeki Saat - Uzunlar - V
Ayaz Erdoğan - Hep Mi Ben
Ozbi - Geceyi Anlatmış
Lvbel C - ralli
Tom Odell - Another Love
cakal - Mahvettim
cakal - Riv Riv Riv
Ezhel - Ağlattın
cakal - ANTRIKOT
Güneş - Dua
Artz - Hayrola
KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
Sezer Sarıgöz - Ne Ay Geceden
Cem Adrian - Kül
Emir Can İğrek - Kor
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi'
cakal - Lütfen
Bergen - Sen Affetsen
Batuflex - Dalga
Sefo - Bilmem Mi?
Ben Fero - FERHAT YILMAZ

---

TURBOBİT
YANDEX DİSK



Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.