Hot Hits Türkiye (spotify) Nisan 2022 indir

Hot Hits Türkiye (spotify) Nisan 2022 indir

İÇİNDEKİLER

Sefo - Tutsak
Ezhel - Daima
cakal - İmdat
Semicenk - Al Sevgilim
Can Koç - Gökyüzünü Tutamam
Cem Adrian - Bana Unutmayı Anlat
Kalben - Yara
Dolu Kadehi Ters Tut - Hiç İyi Değilim
UZI - ARASAN DA
Berk Baysal - Yaralarını Ben Sarayım
Madrigal - Geçme Artık Sokağımdan
Gökhan Türkmen - Mahşer
Canbay & Wolker - Leylim Yar
Ayaz Erdoğan - Hep Mi Ben
Sefo - yarım kalır
Diyar Pala - Anla
KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Gençliğimi Geri Ver
Pinhani - Kimse Görmesin Seni
Semicenk - Düşer Aklıma
Sezer Sarıgöz - Ne Ay Geceden
Pinhani - Bilir O Beni
Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
Reckol - Benimle Gel
Sefo - Affettim
Lvbel C - GELMEZSEN GELME
Reckol - Feragât
Güneş - Suçlarımdan Biri
Kaan Boşnak - Beklenen Gemi
Bergen - Sen Affetsen
Mavi Gri - Dünyanın En Güzel Kızı
Emir Can İğrek - Felfena
İkilem - Bu Saatten Sonra
Ufuk Çalışkan - Unutmak İstiyorum
Kahraman Deniz - Son Durağın
Rei  - Ah Canım Sevgilim - Demo
UZI - PAPARAZZI
Madrigal - Seni Dert Etmeler
Ezhel - Ağlattın
GOKO! - EVA & MIA
Gülşen - Lolipop
Montiego - Yallah
Cem Adrian - Kül
Mustafa Ceceli - Salıncak
Dedublüman - Gamzedeyim Deva Bulmam
Artz - Hayrola
Tarkan - Geççek
Burak Bulut - İçime Ata Ata
Mavi Gri - Altüst Olmuşum
Elley Duhé - MIDDLE OF THE NIGHT
Harry Styles - As It Was
Ersay Üner - Duysun
Merve Özbey - Yerle Yeksan
Bedo - Yalan
Velet - Olmadı
Funda Arar - Yediverenim
Kum - Düşmanlarıma
Jaymes Young - Infinity
Dedublüman - Çözemezsin
Imagine Dragons - Enemy (with JID) - from the series Arcane League of Legends

---

TURBOBİT
MEDİAFİRE


Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.