Mutlu Türkçe Şarkılar (spotify) Nisan 2022 indir

Mutlu Türkçe Şarkılar (spotify) Nisan 2022

İÇİNDEKİLER

Ebru Gündeş - Cennet
Sefo - Affettim
Tarkan - Geççek
EDIS - Arıyorum
Murat Boz - Harbi Güzel
Gülşen - Lolipop
Ege Balkiz - Affet Beni Sevgilim
Aynur Aydın - Sor Gel
Melek Mosso - Hayatım Kaymış
Gülçin Ergül - Birbirimize İyi Gelmiyoruz
Jabbar - Aldatıldık
Sefo - Bilmem Mi?
Faruk Sabanci - Bon Voyage
Aşkın Nur Yengi - Ay İnanmıyorum
Berkay - Bal Badem
Nahide Babashlı - Şaheser
Ece Mumay - Vanilya
Hande Yener - Sahte
Sefo - Bonita
Murat Dalkılıç - CHE
Oğuzhan Koç - Yoksa Yasak
Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
Ayçin Asan - Eğlen Ruhum
Kurtuluş Kuş - Baba Yak
Kenan Doğulu - Bumaya
Buray - Aşk Yeniden - Yeni Türkü Zamansız
Melis Fis -  Varsın  Yoksun
Sefo - toz duman
Zehra - Olmaz Gülüm
Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum
Atiye - Allem Kallem
Batuhan Aslan - Gece Gibi Kıza Bak
Buray - Senin Yüzünden
Harun Kolçak - Deli Et Beni
Ece Mumay - Şeytan Tüyü
EDIS - Kâinat
İbrahim Tatlıses - Tamam Aşkım
Sertab Erener - Güle Güle Şekerim - Her Dem Yeşil
Bedük - Gece Bir
Hande Yener - Kaç
Burak Bulut - Leyla Mecnun
Aydın Kurtoğlu - Afet-i Devran
EDIS - Martılar
Berkay - Karnaval
Gülşen - Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam
Ece Mumay - Peri
Melike Şahin - Öpmem Lâzım
Hande Ünsal - Gönder Gelsin
Oğuzhan Koç - Yüzük
Karsu - Sonunda

---

TURBOBİT
MEDİAFİRE



Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.