Flörte Atmalık Türkçe Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir

Flörte Atmalık Türkçe Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir


Flörte Atmalık Türkçe Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Evdeki Saat - Uzunlar - V1
02 - Güneş, UZI - Dua
03 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
04 - EDIS - Arıyorum
05 - Ozbi - Dünya'm
06 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi'
07 - Mavi Gri - Dünyanın En Güzel Kızı
08 - Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
09 - Reynmen, Zeynep Bastık, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yalan
10 - İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
11 - Kaan Boşnak - Benimle Kayboldun
12 - GOKO! - EVA & MIA
13 - Sefo, Reynmen - Bonita
14 - Dolu Kadehi Ters Tut - Neyin Nesi
15 - Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum
16 - Mabel Matiz - Hanfendi
17 - EDIS - Martılar
18 - Kaan Boşnak - Seni Buldum Ya
19 - Sezen Aksu - Aşktan Ne Haber
20 - Nil Karaibrahimgil - Resmen Aşığım
21 - Yalın - Küçücüğüm
22 - Sefo - toz duman
23 - Pamela - Ayrılamayız Biz
24 - Canozan, Şenceylik - Seni Gördüm Rüyamda
25 - Sezen Aksu - Haydi Gel Benimle Ol
26 - Pinhani - Bilir O Beni
27 - Cem Adrian - Salvatore
28 - İkilem - Bir Sebebi Var
29 - Buray - Alaz Alaz
30 - Zeynep Bastık - Sen Ben
31 - Güneş - Kayboldum
32 - Tuna Kiremitçi, Sena Şener - Birden Geldin Aklıma
33 - Son Feci Bisiklet - Bu Kız
34 - Dolu Kadehi Ters Tut - Sevdirmeden Gidemezsin
35 - Gülşen, EDIS - Nirvana
36 - Evrencan Gündüz - Benimle Evlensen
37 - emir taha - Huyu Suyu
38 - Kaan Boşnak - Bebeğim
39 - Melike Şahin - Öpmem Lâzım
40 - Oğuzhan Koç - Heyecandan
41 - KÖFN - EL
42 - Karya Çandar, Başak Gümülcinelioğlu - O Melek Sen Misin
43 - İkiye On Kala - Bana Gel Deme
44 - Deeperise, Nilipek. - Bildiğim Gibi
45 - Zeynep Bastık - Her Yerde Sen - Akustik
46 - Simge - Aşkın Olayım
47 - Canozan, Ufuk Kevser, Dilan Balkay - Benim Ol
48 - Duman - Elleri Ellerime
49 - Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
50 - Sertab Erener - Kime Diyorum

Albüm orijinal şarkılardan derlenmiştir, 320 Kbps ses kalitesindedir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterli...

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.